אתר החברה להזמנת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה.

שאלות ותשובות קניה מאובטחות אודותינו צור קשר דף הבית
 תקנון        כרטיס לקוח     
חיפוש באתר:
 

לקבלת דואר הנחות ומבצעים הזן את כתובת המייל שלך כאן
 
כתובת דואר אלקטרוני  


SONY
Philips
Panasonic
LG
יונידן
טושיבה
קנווד
בוש
שארפ
אלקטרו חנן



 
   תקנון ותנאי שימוש באתר FIRST LINE
    דף הבית > תקנון

 

השימוש באתר  www.firstline.co.il ניתן בהתאם לתנאי השימוש להלן, כל שימוש באתר מכל סוג שהוא כמוהו כהסכמה ואישור התקנון שלהלן.

1.האתר משמש כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל , בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות בלבד.

2. רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
במידה והמזמין הינו קטין או אינו זכאי לבצע פעולות ללא אישור אפוטרופוס ,יראו השימוש באתר כמאושר ע"י אפוטרופוסו .
3. תנאי מוקדם לאישור הרכישה של משתתף הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.

4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.

5. לבעלי האתר הזכות הבלעדית בכל עת ,עפ"י שיקול דעתם הבלעדית לבטל או להפסיק שימוש של כל משתתף באתר מכל סיבה שיראו לנכון.


6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.


המכירות - חלק כללי

1. החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל.

2. בעלי החנויות, בתי העסק ומפעיליהם (להלן: "הספקים") מציעים בחנות מוצרים ושירותים למכירה במגוון אפשרויות.

המוצרים המוצעים במכרז

1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג "דף מכירה", דף המכירה כולל את שם החנות או הספק, שם המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר של המוצר או השירות המוצע למכירה כפי שנמסר לחנות מהספק, ואת מחיר המכירה (להלן: דף המכירה).

2. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע"י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות.

שיטות המכירה בחנות


קבוצתית

מוצרים נבחרים במחיר סיטונאי, המחיר במכירה קבוצתית הינו קבוע וסופי . כמות הפריטים תקבע בהתאם למספר המציעים ובכל מקרה לא יותר מהכמות המוצעת , כל הצעה זוכה ומטופלת באופן מיידי.
המחיר הינו כולל מע"מ .
רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמה או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות, כפי שיפורסם.

3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

אופן ההשתתפות במכירות

1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא, לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא, יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון, מספר כרטיס אשראי וכד'.

2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל"מבצע פעולה".
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח במידה והעיסקה לא אושרה.

4. לאחר אישור העיסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העיסקה בקישור "כרטיס לקוח" בחנות.

5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.

6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

8. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי.
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת.

9. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, תעודת אחריות, זמן אספקה וכ.

10. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

אחריות על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

1. במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על
400 ש"ח,תחול האחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן.


ביטול הצעות

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק).

 2. ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.הודעה על הביטול תימסר בפקס/דואר/דוא"ל.בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.המוצר יחזור ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה משמעותית בערך המוצר. סייגים לזכות ביטול:א. לא ניתן לבטל מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן. ב. מוצרים הניתנים להקלטה והעתקה(דיסקים, ספרים) שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. ג. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים.


3. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי,החברה תמסור לצרכן את סיבת הביטול בכתב,ולא תהה אחראית לנזק שנגרם ללקוח מכל סוג שהוא ,ולא תהה חייבת בפיצוי כלשהו בגין ביטול זה לרבות מהסיבות שלהלן:
3.1. נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. 
3.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
3.3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
3.4. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

4. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא בכל מקרה של אי יצירת קשר עימו ,מכל סיבה שהיא ,מהי הסיבה.

5. אם אזל מוצר בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות לחברה בעת ההזמנה ,תימסר על כך הודעה לצרכנים תוך עסקים ויתאפשר לצרכן לבחור בין קבלת מוצר אחר או ביטול העסקה והשבת מלוא כספו.
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

החנות תהה רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה,החברה תמסור לצרכן את סיבת הביטול בכתב.


החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.



אספקת המוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
במקרה של איחור באספקת המוצר ,יקבל הצרכן הודעה על האיחור ויתאפשר לו לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו חזרה.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
2.2. שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה עד השעה 21:00 בערב, לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.



דמי משלוח

1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.

4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח,אם צוין שיש כאלו .

שירות לקוחות

1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.

2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אלינו
טלפון 03-9563007   
EMAIL:firstline@bezeqint.net
נא לציין מס' טלפון בעת משלוח ה
EMAIL.

3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

אבטחת מידע פרטיות בחנות

1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע.
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית
SSL.

2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.


כללי

1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.

2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד.

3. החנויות המופיעות באתר אינן בבעלות החנות ואינן מופעלות על ידי האתר, החנויות נמצאות באחריות הבלעדית של הספקים ובעלי החנויות, אלא אם נכתב אחרת. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי החנויות והמוצרים, בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו ע"י הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.
יחד עם זאת,במקרים בהם תתקבלנה תלונות צרכנים נגד ספק,יפעלו בעלי האתר מול הספקים במטרה לפתור תלונות אלה.

4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (
LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.

5. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה,במקרים אלה,יושב הכסף ששולם על ידי הצרכנים במלואו.

6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
מרגע הגעת המוצר ללקוח ,כל תקלה שתתגלה במכשיר מכל סוג שהיא תטופל ע"י הלקוח בתחנת השרות של המוצר,עפ"י האמור בכתב האחריות.

8. אייקונים (
ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.

9. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

11. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה,לא יחייב הדבר את החנות ו/או הספקים,אם שילם הצרכן,כספו יושב לו במלואו בתנאי שיחזיר את המוצר לחנות.
סכסוכים יתבררו בבתי המשפט בכל אחת מהערים הבאות:ירושלים,חיפה,תל אביב,באר שבע.

השימוש באתר  www.firstline.co.il ניתן בהתאם לתנאי השימוש להלן, כל שימוש באתר מכל סוג שהוא כמוהו כהסכמה ואישור התקנון שלהלן.

1.האתר משמש כקניון אלקטרוני לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט בישראל , בין היתר באמצעות השתתפות במכירות רגילות בלבד.

2. רשאים להשתתף במכרז בני 18 ומעלה ,בעלי תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט בישראל ובעל כתובת מגורים בישראל , אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל.
במידה והמזמין הינו קטין או אינו זכאי לבצע פעולות ללא אישור אפוטרופוס ,יראו השימוש באתר כמאושר ע"י אפוטרופוסו .
3. תנאי מוקדם לאישור הרכישה של משתתף הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.

4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות , לכל דבר ועניין.

5. לבעלי האתר הזכות הבלעדית בכל עת ,עפ"י שיקול דעתם הבלעדית לבטל או להפסיק שימוש של כל משתתף באתר מכל סיבה שיראו לנכון.


6. גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.


המכירות - חלק כללי

1. החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים ו/או שירותים שונים באמצעות החנות, בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים המשווקים בישראל.

2. בעלי החנויות, בתי העסק ומפעיליהם (להלן: "הספקים") מציעים בחנות מוצרים ושירותים למכירה במגוון אפשרויות.

המוצרים המוצעים במכרז

1. עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג "דף מכירה", דף המכירה כולל את שם החנות או הספק, שם המוצר או השירות המוצע למכירה, מחיר של המוצר או השירות המוצע למכירה כפי שנמסר לחנות מהספק, ואת מחיר המכירה (להלן: דף המכירה).

2. פרטים מלאים לכל מוצר ניתן לראות ע"י הקשה על שורת המוצר בדף המכירה כפי שיופיע בחנות.

שיטות המכירה בחנות


קבוצתית

מוצרים נבחרים במחיר סיטונאי, המחיר במכירה קבוצתית הינו קבוע וסופי . כמות הפריטים תקבע בהתאם למספר המציעים ובכל מקרה לא יותר מהכמות המוצעת , כל הצעה זוכה ומטופלת באופן מיידי.
המחיר הינו כולל מע"מ .
רגילה

במכירה רגילה מוצעים למכירה כמות מוגבלת של מוצרים במחיר קבוע מראש. הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
1. החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש, המכירה הינה עד גמר המלאי.

2. במכירה רגילה רשאי כל משתתף לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמה או באמצעות השארת הפרטים במענה טלפוני של החנות, כפי שיפורסם.

3. השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העיסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.

אופן ההשתתפות במכירות

1. לאחר השלמת הליך ההרשמה יבחר כל משתתף שם משתמש וסיסמא, לאחר בחירת שם משתמש וסיסמא, יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מס' טלפון, מספר כרטיס אשראי וכד'.

2. הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל"מבצע פעולה".
לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

3. מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תינתן הודעה מתאימה ללקוח במידה והעיסקה לא אושרה.

4. לאחר אישור העיסקה, המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העיסקה בקישור "כרטיס לקוח" בחנות.

5. חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי, לאחר אישור העיסקה ע"י חברות האשראי.

6. הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העיסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

7. הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.

8. במקרה בו לא אושרה העיסקה ע"י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר טלפוני עם מוקד שרות הלקוחות של החנות לצורך הסדרת אישור העיסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העיסקה ע"י חברות כרטיסי האשראי.
לא פעל מבצע הפעולה להסדרת אישור העיסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העיסקה ע"י חברות האשראי, יראו החנות ו/או הספקים את העיסקה כמבוטלת.

9. בעלי החנויות ובתי העסק ומפעיליהם (להלן: " הספקים") יציגו בחנות פרטים בדבר המוצר ו/או השירות, מחירו, תעודת אחריות, זמן אספקה וכ.

10. לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל הספקים בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.

אחריות על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה

1. במקרה שלא ניתן יהיה לאתר את היצרן/היבואן על מנת לממש את האחריות ומחיר המוצר עלה על
400 ש"ח,תחול האחריות על העסק המוכר והוא יכנס בנעליו של היצרן/יבואן.


ביטול הצעות

1. ככלל הלקוח רשאי לבטל את העיסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א 1981 (להלן: החוק).

 2. ניתן לבטל עסקה עד 14 ימים מקבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם.הודעה על הביטול תימסר בפקס/דואר/דוא"ל.בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה ייגבו דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך, המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה-לא ייגבו דמי ביטול, המוצר יוחזר על חשבון החברה.המוצר יחזור ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית. לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה משמעותית בערך המוצר. סייגים לזכות ביטול:א. לא ניתן לבטל מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן. ב. מוצרים הניתנים להקלטה והעתקה(דיסקים, ספרים) שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. ג. מידע כהגדרתו בחוק המחשבים.


3. החנות תהא רשאית לבטל עיסקה או מכירה כולה או חלקה עפ"י שיקול דעתה הבלעדי,החברה תמסור לצרכן את סיבת הביטול בכתב,ולא תהה אחראית לנזק שנגרם ללקוח מכל סוג שהוא ,ולא תהה חייבת בפיצוי כלשהו בגין ביטול זה לרבות מהסיבות שלהלן:
3.1. נפלה טעות קולמוס חריגה וברורה על פניה בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר. 
3.2. אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין.
3.3. במקרה של כוח עליון, פעולת מלחמה, איבה, טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין.
3.4. במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.

4. הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צוינה בדף ההרשמה.
באחריותו הבלעדית של הלקוח לוודא בכל מקרה של אי יצירת קשר עימו ,מכל סיבה שהיא ,מהי הסיבה.

5. אם אזל מוצר בשל נסיבות חריגות שלא היו ידועות לחברה בעת ההזמנה ,תימסר על כך הודעה לצרכנים תוך עסקים ויתאפשר לצרכן לבחור בין קבלת מוצר אחר או ביטול העסקה והשבת מלוא כספו.
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון.

החנות תהה רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה,החברה תמסור לצרכן את סיבת הביטול בכתב.


החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי, לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי.



אספקת המוצרים

1. החנות ו/או הספקים לפי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

2. החנות ו/או הספקים יפעלו כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה, וזאת בכפוף לתשלום מלא באמצעות כרטיס האשראי.
במקרה של איחור באספקת המוצר ,יקבל הצרכן הודעה על האיחור ויתאפשר לו לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה וקבלת מלוא כספו חזרה.
החנות ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:

2.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום ונזקי טבע.
2.2. שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
2.3. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.

3. באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.

4. זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה עד השעה 21:00 בערב, לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.



דמי משלוח

1. דמי המשלוח ישולמו ע"י הלקוח בנפרד במועד האספקה או במסגרת התשלום בגין המוצר.

2. במכירה בתשלומים רשאית החנות ו/או הספק לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון.

3. הלקוח יהיה רשאי לאסוף את המוצר ישירות מהספק וזאת בתיאום מראש עם הספק באשר למקום ומועד האיסוף.

4. מוסכם כי במקרה של איסוף ע"י הלקוח לא יגבו מהלקוח דמי משלוח,אם צוין שיש כאלו .

שירות לקוחות

1. כל שאלה או בירור לגבי המוצרים המוצגים באתר לרבות באשר למפרט הטכני של המוצר, מידע על תפעול המוצר, אחריות וכיוצ"ב ניתן לפנות אל נציגים מטעם הספקים השונים.

2. לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אלינו
טלפון
03-9563007  EMAIL:  www.firstline.co.il 
נא לציין מס' טלפון בעת משלוח ה
EMAIL.

3. נציגי החנות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לתהליך הרכישה, כניסה לאתר והשימוש בו על מנת להנעים את חווית הרכישה ולהפכה לפשוטה ומהירה.

אבטחת מידע פרטיות בחנות

1. החנות נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע.
העברת הנתונים באתר מתבצעת בצורה מוצפנת בטכנולוגיית
SSL.

2. כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי תקן. במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון, החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו, אם מידע זה יאבד או יגיע לגורם עוין ו/או יעשה בו שימוש שלא בהרשאה.

3. החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה.


כללי

1. הנהלת החנות שומרת לעצמה את הזכות לשנות מעת לעת את כללי ההשתתפות במכרז והתקנון לפי שיקול דעתה הבלעדי. מובהר כי לא יעשה שינוי בנהלים תוך כדי ביצוע הליך המכירה.

2. התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד.

3. החנויות המופיעות באתר אינן בבעלות החנות ואינן מופעלות על ידי האתר, החנויות נמצאות באחריות הבלעדית של הספקים ובעלי החנויות, אלא אם נכתב אחרת. כל מידע ומיצג המוצג באתר לגבי החנויות והמוצרים, בין אם במכירה ישירה ובין אם במכירה פומבית או קבוצתית, טיבם ואיכותם נמסרו ע"י הספקים ונמצאים באחריותם הבלעדית והמלאה של האחרונים.
יחד עם זאת,במקרים בהם תתקבלנה תלונות צרכנים נגד ספק,יפעלו בעלי האתר מול הספקים במטרה לפתור תלונות אלה.

4. החנות אחראית לתכנים המפורסמים בקישורים הקיימים באתר והמובילים לאתרים אחרים אליהם ניתן להגיע דרך אותה קישורית.
יחד עם זאת החנות אינה מתחייבת כי הקישורית (
LINK) בכל קישורית תוביל את הגולש לאתר אינטרנט פעיל.

5. החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש או רכישה באמצעות האתר לרבות ברכישה במסגרת הליך המכירה הפומבית, שלא על פי תקנון זה, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא, שאז החנות שומרת לעצמה את הזכות לבטל את הרכישה הספציפית בהודעה בכתב למבצע הפעולה,במקרים אלה,יושב הכסף ששולם על ידי הצרכנים במלואו.

6. החנות לא תהא אחראית להרכבתם ו/או התקנתם של מוצרים שנרכשו באתר ואחריות זו תחול על הלקוח ועל חשבונו.

7. הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.
מרגע הגעת המוצר ללקוח ,כל תקלה שתתגלה במכשיר מכל סוג שהיא תטופל ע"י הלקוח בתחנת השרות של המוצר,עפ"י האמור בכתב האחריות.

8. אייקונים (
ICONS) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם והצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של החנות ו/או מי מטעמה.

9. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת בתכנים המופיעים באתר, אלא אם כן ניתנה הסכמה בכתב ומראש מטעם החנות.

10. רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

11. נפלה טעות חריגה וברורה על פניה,לא יחייב הדבר את החנות ו/או הספקים,אם שילם הצרכן,כספו יושב לו במלואו בתנאי שיחזיר את המוצר לחנות.
סכסוכים יתבררו בבתי המשפט בכל אחת מהערים הבאות:ירושלים,חיפה,תל אביב,באר שבע.

 




           צור קשר | תקנון | אבטחה | הוסף למועדפים